2018-06-25

Variklio šildytuvai

Elektrinio variklio šildytuvo laido pajungimas

Kad pajungti variklio šildytuvo laidą standartiškai reikėtų nusiimti buferį ir variklio apsaugą. Galimi 2 montavimo variantai: išgręžiant buferyje 2.5 cm skylutę arba negadinat buferio išvesti mažą rozetę per buferio groteles.

Pirmuoju variantu mažos rozetės įtvirtinimui buferyje naudojame paprastą guminę šlangą ir užveržėją. Suveržus su užveržėju, rozetė tvirtai laikysis ir neišsitrauks iš buferio.

Variklio šildytuvo mažos rozetės montavimas į buferį

Variklio šildytuvo mažos rozetės montavimas į buferį

Variklio šildytuvo mažos rozetės montavimas į buferį

Variklio šildytuvo mažos rozetės montavimas į buferį

Šiuo atveju, kad prakišti laidus per išgręžtą buferyje skylutę, reikės išsisardyti didžiąją rozetę, paskui ją vėl pajungti.

Variklio šildytuvo rozetė

Variklio šildytuvo rozetė

Montavimas negręžiant skylės buferyje yra šiek tiek paprastesnis, dažniausiai nereikia nuiminėti buferio, bet variklio apsaugą gali tekti vistiek nusiimti.

Geriausia, jeigu įmanoma, pravesti laidą yra per viršų, bet jeigu neišeina, galima ir per variklio apačią, jeigu yra variklio apsauga. Jeigu nėra variklio apsaugos, reikia turėti aumeny, kad važiuojant mišku, užkliuvus už šakos, jums gali išplėšti laidą su buferio dalimis, todėl jį reikia gerai priveržti su plastikiniais užveržėjais ir nepalikti kabančio, besimaskatuojančio laido. Taip pat reikia vengti laidą montuoti visiškai šalia judančių variklio dalių, pvz. dirželių.

Laidas buvo montuojamas pervedant po variklio apsauga, nes per viršų montuojant, nebuvo kaip prakišti nenuimant buferio. Šioje variklio pusėje buvo mažiausiai judančių detalių, kondicionieriaus ir generatoriaus dirželių, todėl laido pravedimui ši pusė buvo saugiausia.

Variklio šildytuvo laido montavimas

Variklio šildytuvo laido montavimas

Variklio apsauga buvo suskilusi ir šiek tiek pravėrus  ją įmanoma buvo laidą pratempti iki buferio.

Variklio šildytuvo laido pritvirtinimas

Variklio šildytuvo laido pritvirtinimas

Laidas buvo pratemptas ir išvestas per groteles. Viskas būtų buvę langviau jei ne variklio apsauga, kurioje įskilimas buvo nedidelis.

Variklio pašildytuvo laido tvirtinimas

Variklio pašildytuvo laido tvirtinimas

Buvo sutvirtinta mažoji rozetė su plastikiniais užveržėjais.

Variklio šildytuvo mažos rozetės pritvirtinimas

Variklio šildytuvo mažos rozetės pritvirtinimas

Įtemptas ir suveržtas laidas, kad nesimaskatuotu ir neužsikabintų kur nors.

Variklio šildytuvo laido pritvirtinimas

Variklio šildytuvo laido pritvirtinimas

Įtempus ir pritvirtinus laidą galima sujungti su šildytuvu.

Variklio pašildytuvo laido sujungimas

Variklio pašildytuvo laido sujungimas

Pajungti įžeminimo laidą prie automobilio kėbulo.

Variklio pašildytuvo laido įžeminimas

Variklio pašildytuvo laido įžeminimas

Viskas gerai izoliuota nuo vandens patekimo izoliacija arba hermetiku. Rozetė yra apsaugota nuo vandens lašų ir drėgmės, bet jos negalima įtaisyti toje vietoje, kur gali būti pilnai apsemta vandens.

Variklio pašildytuvo laido izoliavimas

Variklio pašildytuvo laido izoliavimas

Paslėpta rozetė į patogesnę vietą, kad užsidarytų buferis.

Variklio šildytuvo laido paslėpimas

Variklio šildytuvo laido paslėpimas

Išbandyta. Viskas veikia.

Variklio pašildytuvo laido pajungimas į tinklą

Variklio pašildytuvo laido pajungimas į tinklą

Praktiškai iš trijų metrų žiūrint nesimato, kad ten yra sumontuota rozetė.

Pilko laido minusinėje temperatūroje nepatartina stipriai lakstyti, nes ilgainiui taip darant gali atsirasti įtrūkimų. Lankstyti ir vynioti atšildžius. Minusinėje temperatūroje pilkas laidas yra pakankamai tamrus ir lankstus, kad pajungti į buferį.

Pilkas laidas testuojamas buvo kameroje prie -18, paskui perlenktas, įtrūkimų neatsirado.

Laido max galia yra 3kW, bet dėl saugumo patartina naudoti iki 2,5kW, t.y. pasilikti rezervą.

Sėkmės darbuose.


Elektrinio variklio šildytuvo sildytuvo DEFA laido pajungimas

 

Naujausi komentarai